Trams

Alla verkar vilja ha kärlek och massa sånt skit, varför vill inte jag det?
Jag vill inte älska och jag vill absolut inte bli älskad. Jag vill ha respekt och rädsla, och jag har lyckats.
Jag vill inte ha romantiska hemma kvällar och ett harmoniskt liv, Nej jag vill ha dramatik och slagsmål
Men å andra sidan har det alltid vart så..

Var på stan igår och det är så irriterande att glömma musiken hemma, men det är ännu mer irriterande att höra alla andras konversationer. Speciellt en brud på bussen hon och hennes pojkvän antar jag att det var satt i 30 min och tjaffsa om vem som var sötast och vem som sakna vem mest, Halllå? Fan om jag skulle bli sån skulle jag ta livet av mig, herregud så fjantigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se