Tjena hallå =)

Hej Svejs =)
 
Idag har jag absolut inte gjort ett jävla skit alltså, Novah somnade vid 7 tiden igår kväll men vaknade någon gång efter 12 på natten pga att grannarna över började borra och ha sig så i morse tänkte jag gå upp och prata med
 dom men kom på att dom är döva så skrev en lapp åt dom, en snäll givetvis=)
 
Nu sitter vi mest och busar, ritar och kastar boll :) Vädret suger ju, skit kallt och mitt huvud dunkar som fan och inte nog med det så har jag mensvärk också... ja nu har jag gnällt färdig för idag :) Eller för tillfället i alla fall haha :)
 
Hoppas ni har en lite bättre dag än mig :)
 



Kommentarer
Postat av: QueerGuy

Tuttifruttiiii <3<3<3

2012-09-25 @ 15:36:31
URL: http://queerguy.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

hehe förstår det, skulle nog inte klara av en telefon med knappar igen :p

2012-09-25 @ 18:58:01
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se