Storhandlat, typ!

 
Idag var jag iväg med mamma till Lidl och handlade, asså köpte så vi klarar oss ca en månad och det gick på 468 kr... helt sjukt så billigt man kan komma undan! Jag börjar älska Lidl fan och fattar inte att alla är så anti mot den och att dom får så mycket negativ kritik... fine dom har haft usla produkter men det har väl Ica och Willys också? Salmonella i kycklingen och galna kosjukan i köttet osv...så Lidl är ju inte sämre bara mycket billigare, i love it!
 
Nu sitter jag hemma och huvudvärken börjar ge sig, så jävla skönt dock saknar jag mitt lilla hjärtegull som sover hos sin pappa idag men får ju träffa henne i morgon igen, längtar!
 
 
 
 
Lidl Sverige KB
 
Jag börjar älska en här affären mer och mer, det blir så billigt i slutändan, köpte allt jag behöver för ca en månad och det gick på ca 500 spänn, så värt! Tänker alltid handla här, så nu har dom fått sig en ny stammis.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se