Mens och allt som hör där till borde bannlysas!

God morgon alla söta :)
 
Jag mår uruselt, mensvärk så det skriker om det, feber och ett så hemskt illamående att jag ej klarar av att äta har gjort i ordning en shake så hoppas jag kan lyckas få ner den. Jag behöver ju ha något i magen då jag ska cykla iväg till ams efter jag lämnat Novah på dagis.
 
Jag är faktiskt nervös för detta möte eftersom dom avgör om jag blir inskriven igen och blir jag inte så blir det inga pengar så som ni förstår är detta ett viktigt möte för mig. Dom sa att jag var tvungen att söka ett par jobb för att bli inskriven igen och tror jag sökt mellan 10-15 st.. är nervös att det inte ska räcka :/ Ni får hålla tummarna för mig och önska mig lycka till! :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Och här klagar jag på magont. har ju oturen att vara en av dom som får skitont i magen mest varje månad :/.

jag håller med om att det borde bannlysas alt att vi kan hiva över det till nån av alla män emellanåt lol.

2012-10-18 @ 12:01:07
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se