Iskall höstkväll!

 
 
 
Fy fasen vad kallt det är och pga explosion och brand på Eon har jag varken varmvatten eller värme, it sucks men får helt enkelt mysa ner mig i mina varma nya morgonrock och tända massa ljus och leta upp något bra att kika på eftersom Novah redan sover. Hoppas ni har en bra kväll <3
 
Hahaha snygg frissa jag har btw!
 
Varberga
 
Jag kan inte säga världens bästa område då jag inte bott i världens alla områden men jag kan säga att detta är absolut det bästa område jag bott i och jag trivs något enormt, underbara grannar, massa lekplatser, utomhus bad och mycket grönområden.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se