Åksjuk av en cykeltur?

Hallå hej =)
 
Skönt som fan att vara hemma igen, är trött och har ont men trots detta har jag lyckats fixa det som jag skulle idag så nu är jag återigen inskriven på jobbgarantin så skönt att det är löst i allafall .
 
Jag cyklade så snabbt fram och tillbaka till stan att jag blev illamående, åksjuk? haha
 
Novah är ju på dagis så vet inte vad jag ska hitta på i min ensamhet haha, laga lite mat kanske? är ju faktiskt väldigt hungrig, på tal om mat så känner jag just nu att en FET pizza hade vart helt toppen just nu(det är mensvärken som talar) men det kanske blir i helgen?  Idag blir det nog ris, kyckling och currysås, mumma.
 
Sen känner jag att en storstädning vore på´sin plats!
 



Kommentarer
Postat av: william

ojdå;D hur fort cyklade du;D haaha;D


SV; Tackar Så Mycket:D

2012-10-18 @ 16:34:09
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se