Kan inte andas!

Nej men jag är säkerp å att du får imorgon
annars had ejag inte tagit risk att låna om jai nte kan betala tillbaka
Den här smärtan är så intensiv att jag inte kan andas, vet snart inte vart jag ska ta vägen... allt jag gör är att gråta, har knappt sovit på 2 dygn och inte heller ätit något. När han inte är hemma är det jobbigt men ändå hanterbart men när han är hemma så gråter jag så fort jag ser honom.

Ena stunden tänker jag på allt vi hade och fortfarande skulle kunna ha och då börjar gråta så hysteriskt att jag tappar andan men sen kommer det väld få små snabba tankar där de ändå känns som om jag och Novah kan få det bra ändå.



Alltså vad är med folk, jag blir lämnad av den jag älskar, jag har ingenstans att bo och får ingen hjälp med bostad, jag kommer att få bo på gatan och även förlora vårdnaden om dotter så kom för fan inte till mig och säg att jag inte får vad ledsen eller tycka synd om mig själv och va ni nu säger, jag har ALL RÄTT i världen att vara ledsen!


Dessutom kan ni ta reda på fakta innan ni säger saker till mig men jag ska göra det klart och tydligt igen, jag har inte lämnat johnny och detta är inte mitt val, det är Johnnys så nu vill jag inte se dessa meddelande mer på vare sig fb, bloggen, msn eller någon annanstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se