Sorg och smärta = a really bad day!

Idag blev det inte heller någon vidare uppdatering och återigen sorry för det men som jag tidigare nämnt dog min kisse igår och jag är lite nere och ledsen vilket är förståligt eller åtminstone borde det vara det. Dessutom har håller jag på att få inte 1 utan 2 jävla visdomständer på samma gång och båda på höger sida, har så jävla ont och är så svullen att jag inte kan stänga eller öppna munnen ordentligt, sjukt jobbigt!!!

ja jo,... Nu har jag väl gnällt färdig för idag men kan inte lägga mig än eftersom Novah vakna upp och ville ha ny blöja så nu måste jag vänta på att hon ska somna.. funderar att spela lite sims under tiden kanske =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se