skönt att sitta stilla en liten stund

Idag har det varit fullt upp, varit på utvecklingssamtal, på arbetsförmedlingen samt lekt massa med Novah så har därför inte hunnit blogga, hehe men så är det ibland, man har ju inte alltid med allt.

Utvecklingssamtalet: Det var det första utvecklingssamtal jag varit på som förälder och det var jättekul, intressant och roligt att höra allt positivt dom hade att säga om Novah och hur otroligt mycket hon utvecklats sen i januari då hon började på dagis, nu sitter hon till och med stilla och är med på fruktstunden det gjorde hon inte förut då tog hon frukt sen gick iväg och lekte. Det var även roligt att se teckningar och sådant som alla barnen gjort inkl Novah och även att kolla i hennes fotopärm för den har jag inte kikat i förut.

Arbetsförmedlingen: För en gångs skull gick jag därifrån med ett leende på läpparna istället för arg som ett bi med en bunt papper som åker i första bästa papperskorg haha. Nu blir det bara vänta sen PLUGGA! Gud vad jag ser fram emot detta, helt jävla sjukt underbart ... så som jag längtat efter detta.







Kommentarer
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Vad är det du pluggar??? Trevlig kväll. /Sabine

2012-04-21 @ 20:52:55
URL: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se