Hej svejs! :)

Idag har jag absolut inte gjort ett skit, haha. Lekt med Novah och glott på tv men nu ska jag sätta igång och tvätta och städa lite tänkte jag för vet inte hur mycket tid det finns till det i morgon då vi ska upp på stan och sådär.


Vi ska väl försöka hinna ut en sväng idag också men det beror ju på om vädret är lika fint när Novah vaknar, förmodligen inte då himlen redan är väldigt mörk på vissa ställen :/

Novah gillar inte att vara ledig från dagis så jag måste försöka göra saker med henne hela tiden annars blir hon så gnällig, tror hon blir understimulerad och uttråkad. Så jag behöver liksom det fina vädret så vi kan gå ut och leka!! =) Men det blir bättre för Novah när hon börjar på dagis heltid för nu går hon bara 15 tim/veckan och då går hon tis,ons,tors 9-14 sen är hon ju lång ledig fre,lör,sön och måndag.





Kommentarer
Postat av: Jilina.se ♥

sv: okej :)



ja jag har haft en hyfsad dag :).

2012-04-23 @ 14:26:46
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se