Should i stay or should i go ?


fredag är din begravning, jag kan inte tro att det är sant och vill inte heller tro det. Jag vet inte om jag ska gå men känner att jag borde. Det känns fel att inte gå för du var min vän trots att vi glidit isär och inte haft så mycket kontakt senaste tiden. Men å andra sidan vill jag inte gå för då blir allt plötsligt så verkligt och det vill jag inte, jag vet även att din syster inte är så förtjust i mig och jag vill inte dyka upp och göra henne dag ännu värre än vad den redan är.



Och sist men absolut inte minst så tänker jag på min lilla dotter som inte alls kommer må bra av att ha en mamma som kommer hem efter begravningen och är jätte ledsen och förmodligen kommer att vara det i några dagar och det kommer att påverka henne något enormt mycket och jag vill inte att hon ska må dåligt. Du sa en gång till mig " om du har möljlighet att undvika så att andra mår dåligt eller blir ledsna så tveka inte, gör det!" Borde jag stanna hemma då? Jag vet att jag kommer att bli riktigt ledsen och jag vet att det kommer att påverka min dotter.


Mathias om jag stannar hemma för min dotters skull, förlåter du mig då?

Tänker på dig <3









Bilden är från min mormors begravning, Jag saknar dig mormor och önskar du vore här då hade du fått träffat ditt barnbarnsbarn :) Jag älskar dig och hoppas du har det bra vart du nu är!








Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gud vad sööt lilla Novah har blivit :) är allt bra med er ? :)

2011-03-03 @ 10:01:27
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är frisör & driver en lite salong här i Linköping!

2011-03-03 @ 10:41:28
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Beklagar sorgen!

2011-03-03 @ 10:42:23
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se