Så trött att det snurrar i hela huvudet






Nu har Novah äntligen somnat men tyvärr kan ju inte jag gå och lägga mig nu trots att jag är dödstrött för ska ju ändå upp vid sju för att hinna fixa iordning mig samt Novah. Vi ska ju till sjukhuset och träffa audiologen vid halv tio så jag antar att jag får sova när vi kommer hem.



Helt sjukt vad trött jag är, jag vandrar ärligt talat runt som en zombie och skulle säkerligen kunna somna stående så tror nog jag ska gå ut och sätta mig en stund på balkongen i friska luften så man vaknar till lite.
Fan i såna här lägen är det så jävla synd att man inte gillar kaffe för nu hade jag verkligen behövt en rejäl dos koffein.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se