Trött!




Förut var vi ute på en promenad, var faktiskt riktigt skönt ute oc var till och md plusgrader och det är ju inte helt fel. Fan så jag längtar tills våren, det ska bli så himla skönt att slippa ta på sig miljoner kläder och ändå frysa. Det ska bli skönt att få se solen varje dag och massvis med gräs istället för snö. Åhh längtar !


Vi har spenderat kvällen med att glo på melodifestivalen, min favorit var ju helt klart Nicke borg - Leaving home. Och yeah han gick vidare till final också, det var väl tur det :)

Jag är rätt så trött faktiskt så hoppas Novah vill sova snart för det vill faktiskt jag för inatt hade jag jätte svårt att sova eftersom Novah sov i sin säng hela natten för första gången, wow vad duktig hon är men usch så tomt och ensamt det kändes utan henne och funderade flera gånger på att bära upp henne och lägga henne brevid mig men det gjorde jag aldrig, hon måste ju sova i sin säng någon gång också även om jag tycker att det är mysigare om hon sover hos mig.



'
'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se