Busungen <3



Tidigare under kvällen var jag riktigt jävla trött men Novah ville inte sova, så då badade jag henne för hon brukar somna efter badet men blev dock bara ett snabb bad eftersom någon kissade i vattnet och tyckte det va riktigt skoj.






Hon tyckte det var riktigt skoj med sin nya Badstol, hon satt och plaska, jollra och skrattade. Däremot blev hon riktigt arg när hon var tvungen att gå upp för det villle hon ju inte alls, då var det ju slut på det roliga.






Efter badet åkte pyjamasen på och hon åt lite sen var hon redo för sängen, det trodde i alla fall jag men nix hon skulle vara upp tills kl 01.00 och gissa var hon sover nu? I sin säng, det är fanimej otroligt för där brukar hon aldrig vilja sova men nu har hon bara legat där 30 min än sålänge men det är ju en bra början.


Vi försöker "träna" henne att sova i sin säng men det är svårt för hon har inte velat gjort det sen hon föddes dock har vi lyckats 1-2 timmar ibland men inte alls ofta men vi får fortsätta att försöka helt enkelt.


Ni får gärna komma med tips om hur man får sitt barn att sova i sin egen säng :)











Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag vet faktiskt inte :)

2011-02-15 @ 07:11:42
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se