Allt ska bort!

 

Jag måste klippa av mig håret så nu när pengarna kommer ska jag boka en tid på Tybble hårstudio för där är dom awesome, skit trevliga och jävligt duktiga, enligt mig i alla fall. Jag har varit där 2 gånger förut och gillade det som fan och tjejerna som jobbar där är uinderbara så kör det stället igen tänkte jag.


Mitt hår är så slitet att jag i stort sett skulle behöva raka av mig allt men det alternativet lockar mig inte alls så det kortaste jag kan tänka mig är något i stil med Victoria Beckhams snygga bobcut, har haft den 1 gång förut dock trivs jag inte alls i kort hår för älskar att sätta upp det men just nu har jag inget val, tyvärr. Och hår växer ju alltid ut igen :)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: JNY ©

Tybble hårstudio är jättebra! :D jag klipper mig själv där. Jättetrevliga tjejer och duktiga också :)



Åååh, blir säkert snyggt i håret ju :D plus att du får ju bort all slitet, sen växer de ju ut fort igen sen :) <3

2011-02-22 @ 11:19:28
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se