Promenix<3


Nu har vi precis kommit in efter en promenad, så jävla skönt ute åhh Älskart! Tyvärr så har jag ju så JÄVLA ont i magen så det är sjukt, eller aa inte i själva magen utan området där man har mensvärk, "lillmagen" som jag brukar säga, hehe. Men ont gör det så inåt helvete men är väl mensen som är på väg ?






Snart är det riktig sommar, underbart! det är otroligt vilken skillnad i lite sol och värme gör för humöret dock hade jag ju kunnat varit på bättre humör om jag inte haft så ont men men det går väl över :)












Kommentarer
Postat av: Sasha

sv; Tack! Är helt förälskad i dom så vill inte ta av mig dom :)

2011-04-17 @ 17:41:32
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se