Så hemskt!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7928068.ab


Utdrag ur artikeln


"Matte märkte att Brownie var orolig och bad veterinären att visa hur hon skulle hålla henne.

– Då gav han mig en handduk som jag skulle hålla över hennes huvud.

Sen gick allt väldigt fort. Veterinären gav Brownie sprutan. Katten började vingla och stunden senare föll hon i hop i Elinas armar.

– Gud, vad hon snarkar och sover sött sa jag. ”Sover”, frågade veterinären. ”Visst skulle du avliva henne?”

Elina trodde att han skämtade och gjorde klart för honom att Brownie skulle steriliseras. Men det var för sent. Bedövningsmedlet hade gått djupt in i kroppen och Brownies liv gick inte att rädda."

 

 

Började faktiskt grina när jag läste detta (hormoner eller ej det vet jag inte) Men tänkte på mina små kissar, Tyson som nyss har kastreras och Gizmo som snart ska bli kastrerad. Skulle bli tokig om vetrinären "råkade" avliva någon av mina katter, usch fyfan hur kan sånt få hända??

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se