NOVEMBER!

 

Fan alltså vad tiden går fort, det är ju för fan redan November och jag kan inte fatta att våran lilla älskling ska komma nästa månad, det är helt sjukt underbart <3


Kom även på att jag fyller år nu i November,
haha hade totalt glömt bort det men det gör inget,
bryr mig inte om det och tänker nog inte fira i alla fall. =)
Det känns liksom inte som något viktigt i nuläget med tanke på att vi snart ska ha barn,
och våran lilla bebis är allt vi tänker på just nu
så jag känner att min födelsedag inte alls är viktig överhuvudtaget.

Tänk om man kunde spola fram tiden, fan vad bra det skulle vara!












Kommentarer
Postat av: jennelie ♥

fin blogg! =)

anmäl dig gärna till dagens blogg :)

2010-11-05 @ 00:37:12
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se