Meen gud.....SMÄRTA!

 

 




Har förvärkar så det skriker om det, det gör ont, förbannat jävla ont.
Vill bara skrika högt så inåt helvete alternativt lägga mig och sova i 7 veckor.



Det känns som mensvärk fast 10 gånger värre plus som om man ska skita på sig fast det gör jag ju inte men känns som det, sen känns det som ryggen går av på mitten och sedan delas i tusen delar....

När detta gör så jävla ont hur i helvete ska jag klara förlossningen, shit nervös jag börjar bli,
jag kommer säkerligen dö av smärta, herregud.
Men å andra sidan när det väl är dags finns det ju smärtlindring att få
dock vet jag inte vad jag ska ta för slags smärtlindring ännu, det visar sig.
Men något måste jag ha för smärtan lär jag inte kunna hantera,
tur att man får skrika för det lär jag fanimej göra och klämma sönder Johnnys hand,
bra att vi redan är på sjukhuset för han lär nog behöva gips efteråt, haha.


Nu ska jag alltså stå ut med dessa hemska förvärkar i 7 veckor tills min lilla älskling kommer ut, oj oj.
Men tur att det bara är 7 veckor kvar och inte 7 månader :)
Nu vill jag spola fram tiden, spola förbi dessa 7 veckor.. är det någon som kan det tro?






Kommentarer
Postat av: jennelie ♥

sv: vad roligt att du är med!

håll utkik den avgörs snart =)

2010-11-05 @ 10:14:05
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se