18e November!



God morgon =)

Jag är uppe lika jävla tidigt som vanligtmen är lika bra att vänja sig för är ju inte länge kvar tills våran lilla prinsessa kommer till världen och då blir det inte att sova länge. Men det vad gör det när man har en underbar liten bebis sm man vill spendera varje sekund med ?!

Kom nyss hem efter ha varit på vårdcentralen, skulle till sjukgymnasten och det är drop in på torsdagar men tiderna  var slut :-O dock hade jag blandat ihop tiderna jag trodde det var från 09.00 men det var tydligen från 08.30 men ändå tyspiskt att alla tiderna försvann så fort men får gå iväg tidigare nästa torsdag igen då är det för övrigt min födelsedag :)




Igår var vi iväg en sväng hos Adde, där det festades och spelades tv-spel det var trevligt :) Och det är ju alltid skönt att komma ut lite ibland, speciellt för mig just nu eftersom allt jag gör är att sitta hemma pga smärtan och illamående, och det är fanimej riktigt pinsamt att kunna hela veckans tv tablå i huvudet haha :) Men vi får se om vi kanske klämmer in någon bio till nästan helg beroende på hur jag mår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se