ONT!

Har varit hos tandläkaren idag och fixat en tand men har fan ondare nu än innan, men antar att det blir bättre. Det gick på 1250 spänn att fixa och den är inte ens klart så kommer att kosta mer plus att jag har en annan tand som måste fixas, en tand som jag råkat bitit av typ, fan dyrt det ska vara att gå till tandläkaren alltså, sjukt.

Annars har jag mått rätt okej under dagen, inget överdrivet illamående förutom i morse men nu har jag dock en extrem huvudvärk samt tandvärk :´(  Men får vila lite så styr det väl upp sig.


Just nu håller vi på och tvätta, och älsklingen var sugen på öl så han cykla iväg till systemet och han köper även med en cola till mig, haha :) Efter att vi tvättat klart så ska i hem till mig och hämta hit Gizmo och Tyson <3 Saknar dom nå oerhört mycket alltså...


GIZMO <3


 

 

TYSON <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se