Torsdag och magsmärta!

God morgon :)


Har riktigt ont i magen och ryggen, jag känner verkligen hur lillen trycker på där inne så hoppas hon vill komma ut snart :)  Ska bli underbart att få se henne, se vem den lilla busungen är som sparkar och boxar mig i magen hela dagarna hehe :)

Det ska även bli skönt att slippa vara så stor och klumpig, jag kan ju knappt sätta på mig skorna längre ännu svårare är det att raka benen, vilket är jobbigt för hatar orakade ben.


Tog nyss en promenad trots att jag inte får av läkaren, men var så sugen på julmust och choklad, så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv och bara ta det jätte lugnt.











Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fy fan vad sööt låt! :D Händer i dag? hur länge har ni vart tillsammans ? :D

2010-12-09 @ 13:29:58
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se