Beroende av te :)





Nu har jag tagit mig en dusch och det var gudomligt skönt måste jag erkänna, passade även på att raka benen och jag lyckades äntligen, kunde raka benen i slutet av graviditeten för magen var för stor så kunde inte böja mig och komma åt ordentligt men nu jävlar gick det och skönt var väl det för vem fan vill gå runt och känna sig och se ut som en gorilla? =)


Novah sover igen, efter ha ätit och fått ny och ren blöja, hon var väldigt röd på stjärten så fick smörja in henne och låta henne vara utan blöja ett tag sedan satte jag på blöjan och pyjamasen och hon åt lite och seden somnade på min arm, lilla sötnosen <3






Sitter just nu och dricker jordgubbste sjukt gott fan, jag är beroende av te, har alltid varit det. Älskar te..
Älsklingen var så snäll förut och gick upp och köpte detta te till mig förut för jag orkade inte för jag mår ju inte helt okej och han fick även lov att köpa sig en påse godis men jag avstod från det så han fick äta upp allt själv eftersom jag vill inte äta sånt för ofta nu när jag ska neråt i vikt :)





Nej nu kryper jag ihop i soffan med mitt te och glor lite på tv, Godnatt <3








Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jode är bra :D GOD JUL

2010-12-23 @ 12:15:19
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se