Magsjuk...

Jag är magsjuk, det är så dåligt tajmat så det finns inte med tanke på att vi ska till barnmorskan på Torsdag, fast tänker dock gå dit hur sjuk jag än är för nu har jag väntat länge på detta tillfälle så då ska fan inget få stoppa mig!!



Dom senaste dagarna är jag spenderat största delen av min tid med toaletten, trevligt va? haha.





Äter jag - så spyr jag
Dricker jag - så spyr jag.
Ligger jag ner - så spyr jag.
Hostar jag - så spyr jag.

Fyfan vad jag hatar att spy alltså! Och under dom senaste 5 månaderna har jag spytt för en hel livstid så jag hoppas fan att jag slipper spy nå mer i mitt liv!!





Jag spyr fan värre än en full fjortis!







Kommentarer
Postat av: melanie

usch, låter inte kul ! :(

2010-08-02 @ 12:31:58
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se