Nattbad.

Heej :)


Tog mig ett varmt mysig bad så här mitt inatten, jag tänkte att det skulle hjälpa mot min onda rygg och jag hade rätt det känns mycket bättre nu:)




Imorgon är det val, är faktiskt spännade. Vi har haft en politkvecka här hemma och följt allt på tvn, hehe.
Så nu har jag bestämt mig jag ska rösta för en rödgrön regering, för moderaterna måste bort!!!!

Moderaterna har alltid och kommer alltid att stå för att dom rika ska bli rikare och dom fattiga ska leva fattigt... och ska det fan inte vara, det är helt enkelt fel. Sen står dom och säger att alla är lika värda.. hm BULLSHIT säger jag bara.

Och att uförsäkra sjuka personer och begära att dom ska ut i arbetslivet är ju, ja jag finner inga konkrekta ord men det är fan inte mänskligt!!!

Och för den som orkar och har tid och lust läs denna berättelsen (rekommenderas, såhär inför valet)


http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html





"Det är som skojfriska personer säger,
enda giltiga skälet till frånvaro är egen begravning.
Det är vad Alliansen säger också. Men de skojar inte."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se