Kunde hålla mig borta längre :-O

Jag har ju som ni kanske märkt haft en liten liten bloggpaus på några dagar mest pga tidsbrist och trötthet.

Och jag bjuder på dessa ganska hemska bilder, hah :)




I fredag så drog vi upp på stan och köpte öl sen åkte vi hem till min mamma och Lasse och kollade fotboll, det var faktiskt riktigt trevligt och Sverige vann ju, Vi kom hem vid 2 så då var jag helt slut så blev sängen direkt.
På lördagen drog vi till Brickebacken och hälsade på min pappa och satt där i några timmar och även denna kväll kom vi hem sent.

Söndagen vart lite lugnare, Vi städade eller ja det var mest älsklingen som städade för han lät mig sova ut riktigt ordentligt. Sedan kom min kusin, hennes kille och hennes dotter på besök med en massa barnkläder och även en babysitter som vi fick, jätte snällt, tusen tack <3  Ca 5-10 minuter efter att dom åkt kom Johnnys mamma och syster hit och vi fikade lite och satt och pratade, lika trevligt som vanligt :)

Idag däremot har det minsann varit lugnare, Jag vaknade först vid halv 4 för att Gizmo höll på att bråka med mig men vid 8 somnade jag äntligen om igen och vaknade kl 16.00 precis lagom tills att älsklingen kom hem, hehe och det är kanske därför jag inte kan sova nu?


Anyway.. vi tog en cykeltur till willys förut och handlade hem lite, det var riktigt skönt at få röra lite på sig faktiskt :)





Grabbarna blev så glada när dom fick tonfisk :)





Men nu ska jag försöka sova igen, Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se