Ibland är jag så seg på att uppdatera...


Men det är för jag är så trött och har ont så att ni vet. Men så fort jag orkar skriver jag alltid lite i alla fall :)



Anyway igår var jag skit duktig igen, jag tvättade, diskade och fixade matlåda åt min älskling:) Så på kvällen tyckte jag att jag förtjänade pizza så vi beställade hem en varsin pizza och kollade på film.
Kollade på Vampyrer suger, och ja den var väl inte det så himla bra  men lite rolig då och då så den funkar absolut att kolla på i brist på annat men är inte värd att slänga ut pengar på för att se på bio!







Åh älskar att krypa ner i bland nytvättade sängkläder <3, det är så mysigt och luktar så gott!!
Självklart är fotbollstäcket mitt :-O Mitt älskade fotbollstäcke, har nog aldrig varit så kär i ett täcke förut, haha!










vi hörs senare! Toodels!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se