Tidig morgon, för tidig!

God morgon =)
 
Idag gick vi upp väldgti tidigt, jag vaknade av att Novah låg ovanpå mig och höll stenhårt i mig som om hon vore rädd att jag skulle försvinna, hon kanske hade haft en läskig dröm och det har ju tyvärr verkat bli rätt ofta senaste tiden har jag märkt, vet dock inte vad det kan bero på, det är i alla fall inte tv då jag inte kollar något som INTE är barnvänligt när hon är vaken... tror nog det är barnkanalen frå  morgon till kväll faktiskt.
 
 
 
Vi somnade om men vaknade vid 4 och då tyckte Novah det var dags att stiga upp so we did, båda är trötta och hon har varit grinig men vägrat somna om nu är det inte längre någon idé då hon börjar dagis vid 09.00 och jag ska till läkaren vid samma tid, vi får hoppas vi får tag i hennes pappa bara för han ska gå iväg med henne till dagis eftersom dagis blir lite griniga när man kommer för tidigt och ja läkartiden är viktig för behöver ny medicin.
 
 
Jag blir alltid lite nojjig och små stressad när Johnny ska hämta henne tidigt på morgonen för han är så svårväckt så blir osäker på om han vaknar av sitt alarm eller, som tur är det inte ofta ha hämtar henne på morgonen utan endast när jag har möte/läkarbesök vilket inte är alltför ofta som sagt :)
 
Men ni får ha en super bra dag nu ska vi fortsätta kolla på barnprogram, puss på er <3



Kommentarer
Postat av: feztis

Sicken sötis :)

Ja och nu är hösten redan här. Tråkigt :S

2012-09-04 @ 07:21:19
URL: http://feztis.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

så söt!

2012-09-04 @ 10:48:42
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se