Novah säger godnatt, jag myser ner i soffan för tv!

Jag har kämpat som en tog sen halv 8 med att få Novah att somna ikväll, sen vart det knäppt tyst och sen helt plötsligt ser jag att hon ligger i soffan och sover... hahaha, hur bra är hon inte på att smyga alltså!
 
 
Jag bar in henne i säng i alla fall så hon får fortsätta sova där och jag ska väl krypa ner jag med snart men först ska jag se Life unexpected , så grymt jävla bra serie, Någon mer som brukar se det?
 
Jag var tvungen att be mamma att ringa väcka oss i morgon bitti eftersom mitt alarm på min tillfälliga mobil inte funkar, fruktansvärt störande men men det löser sig ju i alla fall.
 
Nu får sova så gott allihopa <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se