För i helvete!

God morgon =)
 
 
 
Vi har fortfarande ingen värme eller varmvatten och gud vad vi fryser, sitter med kläder + morgonrock + vinterjacka och ändå fryser jag :/ tror till och med jag dragit på mig en förkylning, usch och fy! Och det fuskiga är att alla andra verkar ha fått tillbaka sitt varmvatten åtminstone..... men inte jag :´( åhh vad jag längtar efter ett varmt bad just nu alltstå men hålller tummarna på att vi har varmvatten ikvälll.
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan med täcke och kolla på barnprogram men först ska jag lägga fram köttfärs så den tinar till sen :) Ha en bra söndag alla där ute =)
 
 
ÖrebroBostäder AB
 
Jag tycker mycket bra och dåligt ang ÖBO, jag har fått mycket hjälp och mycket skit av dom så jag antar att det beror på VEM och VILKEN avdelning/område man har att göra med.

I den lägenhet jag bor nu skulle jag egentligen inte fått hyra pga tidigare hyresskuld dock ingen jätte stor skuld men ändå en skuld MEN fick ett avtal om att betala hälften av skulden och inom en månad hade jag och min dotter en ny lägenhet :)

När jag bodde med föredetta sambo så hade vi en bovärd som inte var riktigt klok, han ville vräka oss för att min släkting hade haft mycket fester hemma hos sig, och för att vi var släkt så fick inte jag dom chanser som alla hyresgäster borde få utan dom var redan förbrukade av någon släktning... wierd i know!

Och för att inte tala om hur sega dom är på att få igång värmen, vi fryser ihjäl här hemma :(
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se