Vart en liten kvällspromenix!

Vi tog oss en liten promenad såhär på kvällen, gick till ICA och handlade toapapper och tvättmedel :) Men sen gick vi hem igen för Novah är som sagt sjuk så ville inte ha henne ute massor utan tanken var att hon skulle bli lite sömning av en liten tur i vagnen och så blev det med och nu sover hon så gott.

Jag vill ha värme nu, riktig sommar så man kan sola och bada. Jag tänker nog satsa på en lite större pool till Novah i år så jag också får plats haha, såg en rätt stor sist jag var på ICA MAXI en sk "familjepool" och ja, den var ju rätt så stor och kosta bara 299 kr har jag för mig så den blir det nog att köpa till sommaren för jag vill ju också bada haha :) Nämen en riktigt var sommardag när man är hemma och Novah badar i poolen så kan det ju vara rätt skönt om jag också kan doppa mig lite :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se