Tröttast i stan


ALLTSÅ fyfan vad jag är trött och seg idag, det är helt sjukt och dessutom har jag världens träningsvärk... blä! Nu längtar jag bara tills klockan blir så pass mycket att jag får gå och sova, FAN så skönt det ska bli alltså =) Fast tänkte dock se Desperate Housewives och big brother ikväll men får se om jag orkar det haha.

Idag har det varit en rätt seg dag med ca 6 timmars föreläsningar, enormt jobbigt och mina rumpa hade somnat när jag skulle hemåt hahah. Dom 2 första föreläsningarna total sög förutom en dokumentär vi fick se då som jag berättar mer om sen, dom två sista var bra föreläsningar.

Denna ena handlade om Vivida assistans och att arbeta som personlig assistent, vilket var intressant att lyssna på och är nog kanske ett yrke jag kan tänka mig att arbeta med i framtiden. Den andra var en föreläsning av Antoni som vann Robinson , han pratade om  " att hitta sig själv" och vi fick göra ett personlighetstest, så hans föreläsning var bäst och dessutom var han riktigt rolig också =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se