Spännande

Jag har nu bestämt mig för att i morgon söka till yrkeshögskolan till utbilda mig till medicinsk administratör, det är en 2årig utbildning med start i augusti och jag hoppas verkligen att jag kommer att komma in, för är riktigt sugen på detta. Dock undrar jag lite över detta med csn men det får jag ta reda på lite mer och om jag hinner få svar från skolan om jag kommit in eller ej innan det är sent att söka csn aja får prata med studievädledaren i morgon :)


Håll tummarna för mig nu =)




Kommentarer
Postat av: JNY

sv: hehe det är lugnt.. så lite så. :) men tog du cyklen idag eller? tänkte mest på att det spöregnar :)



Ellerhur.. bara johnny som lyckats med att få punka på alla cyklar :D hahahah.. han är otrolig! :D



Jaaavisst är skorna snygga! :D älskar alla 3.. vet inte vilket par jag ska beställa först!



Ha en bra dag! <3 kram

2012-05-09 @ 10:30:33
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se