JAG ÄLSKAR DIG



Min kärlek till dig går ej att beskriva den måste upplevas och jag hoppas att du känner hur mycket jag älskar dig,
om du försvann ur mitt liv så skulle allt rasa samman så pass mycket att det knappt skulle kunna gå att kalla det liv längre, jag skulle inte fungera utan dig i min närhet för jag skulle bli alldeles handlingsförlamad.

Jag inte leva utan dig, mitt liv skulle tappa sin mening och lust om något hände dig men jag lovar dig jag ska göra allt jag kan och lite mer för att skydda dig mot all ondska i världen och om någon gör dig illa, då jävlar!
Nej men det jag försöker säga är att jag älskar dig mer än ord kan beskriva och jag klarar mig inte utan dig, du är min vackra lilla ängel och jag är SÅ stolt över dig och alla dina framsteg. Jag gör vad som helst för att få se ett leende på dina små läppar, du är underbar och en dag kommer du att växa upp och bli en helt fantastisk kvinna men det får gärna ta sin tid, vill ju inte att min bebis växer upp alltför snabbt :)


Jag älskar dig och kommer ALLTID finnas där för dig och under resten av mitt liv ska jag visa dig hur mycket jag älskar dig om du nu inte redan insett det haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se