HELP ?

Jag har litet eller stort problem det beror på hur man ser det anyway så undrar jag om det är någon som har en Samsung galaxy s2 och vet varför det inte går att lägga in bilder? Mobilen och får ingen kontakt med datan även fast sladden sitter i, det liksom händer ingeting.... det har aldrig varit så förut så jag förstår inte felet, har googlat lite men inte hittat någon lösning som funkat.... så är det någon som haft samma problem eller bara vet vad felet är och känner sig lite hjälpsam så skulle jag vara otroligt tacksam :)
Ha en underbar dag <3



Kommentarer
Postat av: Jilina.se ♥ - Tävling hos mig!

Det kanske är själva sladden det är fel på? Hoppas du får rätsida på problemet.

2012-05-05 @ 13:08:03
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Anne

Antingen, installera om drivrutinerna, eller kör med bluetooth istället så slipper du strula med det! :)

2012-05-05 @ 16:10:34
Postat av: Anonym

ja va ju så med den mobilen jag fick från 3 lämnade in det men är likadant endå fick ett program att installera för att lägga över musik funkade ändå inte grrrrrrrrrrrrrrr så den ligger långt in i ett skåp nu o ändå hittar dom inget fel

2012-05-05 @ 18:29:11
Postat av: penny

Tack för tipsen men sladden började konstigt nog funka igen... glapp kanske?



Men gud vad tråkigt att det inte funka för dig :/

2012-05-07 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se