=(

Jag tycker så synd om min lilla älskling, hon sov middag förut och så vaknade hon upp och började gallskrika och det tog över en timme att lugna ner henne. Men eftersom hon boxade och slog sig på munnen och i så antog jag att det är fler tänder på g och dessutom har hon feber så jag gav henne lite alvedon.
Det är så jävla hemskt att höra sin barn skrika hysterisk sådär man får alldeles ont i magen och det skär i hjärtat. Lilla stumpan blev trött och har nyligen somnat vilket är bra för hon behöver verkligen få sova lite nu.



Kommentarer
Postat av: sophie

Isabelle gjorde exakt samma sak nyss =(

Stackars små barn, de går inte bära dom heller.. skriker helt hysterisk o blir rak som en pinne.

2012-05-17 @ 20:50:55
URL: http://mamsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se