Så jävla trött

Nu börjar huvudet dunka och jag känner hur tröttheten snart tar över hela mig men klockan är trots allt snart halv 8 så inte jätte länge kvar tills sov dags hoppas jag, beror ju helt och hållet på Novah och när hon somnar hehe. Jag längtar bara till sängen nu, att få krypa under täcket och somna :)

Jag har en känsla av att jag kommer ha en grym träningsvärk i morgon, haha men vad gör de? Det ska kännas att man kämpat... är det inte så? ;)

Nu har Novah verkligen fått nojja på att säga ordet "titta" och givetvis vill hon ju att mamma och pappa ska vara med och titta på allt hon pekar på och är man inte det så blir hon lite små arg, haha.


Novah: titta titta
Jag: ja titta
Novah höjer rösten : titta titta
Jag: Jag tittar gumman
Novah skriker: MAMMA TITTA MAMMA TITTA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se