Nybadad tjej =)

Jag nattade Novah första gången vid 6 eftersom hon var så otroligt trött men sen skedde en liten olycka så var tvungen att duscha av henne och sen fick hon ta sig ett litet skumbad som verkligen uppskattades då älskar skumbad hehe :) Barn kan bli överlyckliga över så små saker men känslan man får när man ser deras stora leende och lyckan som lyser i ögonen är totalt oslagbar!

Nu hoppas jag att hon somnar för hon har ingen rolig morgon framför sig imorgon, vi ska till BVC och hon ska få sitt 18-månaders vaccin samt vägas och mätas och hon hatar alltihopa så jag bestämde mig för att komma senare till Competencia (dom är givetvis medvetna om detta) i morgon för att följa med dit, usch hatar att se henne så ledsen, lilla stumpan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se