Mitt humör är inte på topp idag!

Idag är mitt humör inte alls på topp, inte alls! Inget går som jag vill, Novah är tjurig och bråkig och Johnny likaså. Novah bråkar, skriker och springer runt och drar Tyson i svansen så han stack ut vilket är förståligt. Och Johnny totalt ignonerar allt jag säger och gör precis som han tycker och vill och tänker inte alls på vad jag vill/tyckker.

Jag menar liksom vi är sambos, vi borde kommunicera men nej bara han får som han vill så är allt okej, det går ju inte heller att prata med honom för sitter han inte vid datorn med hörlurar på sig och blir förbannad så fort man säger något så springer han till affären med kompisar.


Just nu och även andra gånger så känner jag mig som en ensamstående mamma med 2 barn, ett litet, trotsigt och envist barn och en lika trotsig och envis tonåring, Novah är liten så barn är ju barn och jag är ju faktiskt hennes mamma men jag är fan inte Johnnys morsa även om jag får tjata på honom som om jag vore det. Det är otroligt tröttsamt ibland.

Typ såhär känner jag mig nu!!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har en tävling inne hos mig. Man kan vinna ett presentkort på 500 kr från whiteaway.se



http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/2012/06/04/8031196-tavling-med-whiteawayse/



Du är välkommen att tävla.



Ha en mysig kväll kram ♥

2012-06-07 @ 19:34:33
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se