God, im beautiful!

Jag får väl säga god morgon nu eftersom jag inte haft tid att blogga idag eftersom jag försökt att få tag i läkare hela morgonen, dom är inte dom lättaste att få tag på vill jag lova.

Jag har nämligen fått något slags utslag/sår i ansiktet och när jag vakna så var hela kinden svullen och det känns lite som om jag skulle haft tandläkarbedövning samtidigt som det gör ont i bland, make sense?

Jag har inte en aning om vad detta kan vara, om det finns någon som vet eller tror sig veta så får ni gärna tala om det för mig =)


utslagen syns inte men svullnaden tycker jag syns! haha




Kommentarer
Postat av: Jilina

hoppas du får komma iväg och få det kollat. håller tummarna på att det är nåt lättfixat.

2012-06-08 @ 12:37:22
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se