BLÖT!

Nu kom lilla Gizmo hem efter 2 dagars äventyr, hatar när mina grabbar smiter ut för jag blir så himla orolig dom är ju egentligen innekatter och folk här omkring är inte alls snälla mot katter när dom är ute.
 
 
Gizmo kom i alla fall hem nu alldeles blöt eftersom det spöregnar ute, lilla gubben då. Tyvärr är Tyson fortfarande ute och jag gillar det inte alls men nu när jag flyttar blir det skönt med nät på balkongen så kan grabbarna sitta där ute och jag behöver inte oroa mig att dom sticker :)



Kommentarer
Postat av: Miranda

Åååh vilken söt.
Min ena katt smet ut och kom inte tillbaka :( brukar se honom i krokarna ibland men han är så människoskygg så nu kommer han inte hem igen. :(

2012-06-30 @ 09:59:45
URL: http://nattstad.se/muddee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se