Värme

Idag har det verkligen vart varmt men det är ju himla skönt faktiskt efter alla dessa regniga dagar som varit, Novah däremot är väl inte så förtjust i denna värme hon blir så trött och fruktansvärt gnällig, och idag när vi var inne på Soc  för att diskutera lite grejer så fick vänta i ca en timme och det gjorde ju inte Novah på bättre humör men som tur är jobbar en kompis mamma i cafét där och hon bjöd Novah på en klubba så då hade jag en nöjd tjej :)
 
Oj, har ju glömt att nämna att vi var på visning i vår nya lägenhet igår och vi älskade den båda 2. Jag hade planerat att ta lite bilder men glömde totalt bort, sorry men det kommer senare i alla fall. Han som visade lägenheten fick säkert huvudvärk av allt mitt babblande haha stackarn, men jag hade mycket frågor och om man inte frågar får man inget veta =) Nu ska vi bara vänta på att ÖBO kontaktar mig och så blir det dags att skriva kontrakt och om jag har tur så kanske det till och med blir en ännu tidigare inflytt eftersom dom tidigare hyresgästerna redan flyttat ut, awesome!
 



Kommentarer
Postat av: Mina

fin blogg du har!
checka gärna min blogg också, kram :)

2012-07-04 @ 19:31:18
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se