Saknar min snutta <3

 
 
Jag saknar min älskade tjej så det gör ont i hela kroppen, jag förstår inte hur folk klarar av att separera, man mår ju uselt när man måste vara ifrån sitt barn, det är en hemsk känsla!!!
 
Novah sover hos sin pappa inatt för att jag ska upp tidigt  till Competencia och dagis har sommarstängt så tyckte vi att detta skulle bli smidigast för alla, johnny är ju väldigt svårväckt också haha.
 
Och erftersom Johnny hade henne lite i helgen och så, så kommer hon vara hos mig ända tills tisdag nästa vecka åhhh så jag längtar, massa mys ska vi ha, och då blir det lättare att få ihop det med Competencia eftersom hon börjar dagis nästa vecka, jag måste bara ringa dom och höra om jag kan lämna Novah någon timme tidigare eftersom hon börjar 9 och jag måste åka vid kvart över 8 så ska se om jag kan lämna vid 8 tiden ca.
 
Jag har så himla svårt att sova när hon inte är hemma och har inga sömnisar heller men måste försöka sova lite i alla fall så jag orkar upp i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se