Nu är jag arg!

 
I ett av paketen som jag hämtade ut idag som var det detta, CLA någon form av kosttillskott från något företag i Norge som jag INTE alls har beställt, fattar det inte. Har mejlat företaget och ringt men inte fått nått svar så googlade lite info om företaget och då hitta jag massa forum där folk också fått hem denna produkt utan att ha beställt den, det är ju wierd. Och flera på forumet har fått massa påminnelser som gått till inkasso osv och jag tänker va fan om man inte kan få tag i företaget ska jag behöva sitta och betala för en produkt ej vill ha enbart för att inte få skulder?? det är ju vansinne
 
I det andra paketet var det i alla fall något jag hade beställt hahah :) Mina fina skor, jag älskar dom <3, dock hade jag förväntat mig att Novahs tavla från tradera.se skulle komma men det kommer väl vilken dag som helst.
 
 

 
 
 



Kommentarer
Postat av: Angelique {kinkykitten}

men va :S men dom lär ju inte kunna bevisa att du faktiskt beställt heller så..

2012-07-03 @ 17:31:39
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se