Nu är det bestämt!

Efter mycket om och men och en jävla massa beslutsångest har jag ÄNTLIGEN bestämt mig för vilken soffa jag ska köpa, fast vem vet hinner kanske ångra mig 20 gånger till innan jag köper den! haha
 
 
Först hade jag tänkt mig en svart soffa men nee jag VILL ABSOLUT ha en vit och jo jag är medveten om att barn kladdar och vitt blir smutsigt fort men vilken tur för mig att det är avtagbar klädsel och att det finns tvättmaskiner haha :) 
 
Först tänkte jag köpa både 2-sitsen och 3-sitsen men blir för trångt så det blir självklart sittpuffar av något slag (billigt slag förstås haha) för dom är ju inte alls lika stora :D
 
 



Kommentarer
Postat av: Frida

i min familj har vi såna soffor, Ektorp, right?

vi har 2 3sitsar och 1 2sits och 1 sittpuff :)
DOM ÄR ASKÖNA!! hihi kärlek till dom!


kolla gärna min nystartade blogg!

2012-07-04 @ 16:05:39
URL: http://pallinfrida.blogspot.com
Postat av: jessica

heehe ja visst är han en liten sötnos allt :D

2012-07-04 @ 16:15:19
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se