Sorry för dålig update..

Hello=)

Jag har haft jätte ont i magen idag så har tyvärr inte orkat blogga något, sorry for that!  Dessutom har jag inge att berätta om eller skriva om just nu, tomt i huvudet haha.

Funderar dock på att möblera om i vardagsrummet vet inte hur bara men om det blir , så kommer det en före och efter bild givetvis :)

Annars gör jag inget speciellt ikväll faktiskt, ligger i soffan och glor tv bara och hoppas på att jag kan somna tidigt ikväll för ska upp tidigt imorgon, Novah ska till dagis och sedan ska jag iväg till ams och skriva in mig på jobbgarantin (fy) sen tänkte jag stor städa och om det är fint väder även göra iordning på balkongen och uteplatsen och jag ska även försöka hinna med att tvätta fönstrena, will see.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se