Party lördag! :)

Jag trotsar sömnen och drar över till en tjejkompis ikväll och dricker öl, kommer sakna min älsklingar men är så sällan jag får någon egen tid så lika bra att passa på =)

Johnny har ju sin egentid ungefär varje kväll då han åker och kollar, spelar eller tränar fotboll och jag är ju hemma jämt då så jag tycker absolut att det är helt okej för mig att ta någon utkväll med kompisar då och då :)


För alla har väl rätt att göra vad man vill med sin egentid, det är ju trots allt ens egen tid  och ja, Johnny är av samma åsikt oxå :)






Vad anser ni om att föräldrar har egen tid?

Jag tycker att det är nyttigt inte bara som förälder utan även för förhållandet, ibland behöver man vara lite för sig själv för att hämta nya krafter och dessutom måste ju mammor och pappor också få roa sig lite ibland men tydligen är vissa av annan åsikt. Men jag ser inte någon anledning till att man som mamma/pappa inte skulle kunna få festa ibland så länge det inte skadar barnet men nu kom jag in på något annat ämne haha är nog bara för att det är ett sånt ämne som ofta diskuteras.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se