Kvällsmys framför tvn <3

Ikväll har det bara blivit en massa mys,bus och så har vi även lagat en del av maten tills i morgon.. alltså påskmaten, så det inte blir en massa stress i morgon och dessutom har Novah en tendens att bli AKUT hungrig när man står och lagar mat och eftersom det tar lite tid med skinka och janssons.. fixade vi det idag =)



Annars har vi inte gjort så mycket mer idag, jag har diskat, tvättat lite, kikat på Vampire diaries och ja givetvis lekt med Novah men idag har vi ej vart ute.  Novah ville ut för hon hämta sina skor, tofflor och ja ALLA sina skor typ 1000 gånger och det gör hon när hon vill ut.  Men jag och Johnny tyckte inte det var någon vidare bra idé då det varit snöblandat regn hela dagen och hon har både regnkläder och regnstövlar på dagis och vi har inte hunnit köpa så hon har hemma också ännu... (ja det är dåligt av mig, men man hinner inte allt, jag ska köpa)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se