pr-trick ?

Jockiboi och Hanna w är dom verkligen ett par eller är detta ett pr-trick ?

Det är en fråga jag undrat över sedan deras realation nådde media, nu ska dom förlova sig? Alltså hur ligger det till egentligen, är dom faktiskt kära eller är deras "förhållande" något påhitt för att bli mer kända än vad dom är eller för att promota deras serie som det snackas så himla mycket om?

Vet faktiskt inte varför jag ens bryr men tycker dom är störande och äckliga båda 2, man ser dom ÖVERALLLT och att jag underar över en sak som denna och även tar mig tid att skriva om den bevisar ju att jag har alldeles FÖR mycket fritid!

Fy, gillar ingen av dom om jag ska vara helt ärlig.. Vidriga människor båda två helt enkelt.
Jockiboi.... kan dock vara lite små rolig när han driver med Hanna men annars är han så vidrig att jag inte ens finner ord för det.... men detta säger väl allt  http://www.jockibois.se/ ???

Hanna däremot är mest störande,fejk och allmänt dum i huvudet. Allt hon gör är ju för kameran vilket man kan se och höra på hennes röst/tonlägen på hennes videobloggar. Hon spelar framför kameran och är säkerligen inte alls så blåst, störande och dum i huvudet  som hon utger sig för att vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se