God morgon :)

Idag blev det upp tidigt, Novah vaknade redan kl 06:30 så jag är rätt trött men har dock sovit lite mer i natt än tidigare nätter så är nöjd än då :) Dessutom har man ju mer tid på sig att göra sig iordning inför dagis... typ äta frukost lite längre osv ingen stress med andra ord.

Novah har brummat runt på sin bil hela morgonen och nu kollar hon på barnprogram och har 1 sko på sig haha, guull unge <3  Och Johnny har nyss vaknat, asså han är omöjlig att väcka, jag har jätte hög alarm signal så den borde han vakna av men det gör han inte, nu i morse när jag och Novah hade lite morgonmys i sängen så härjade hon som fan och hoppade överallt till och med på honom men han vakna INTE..... Jag har då aldrig träffat en mer svår väckt människa, herregud haha.




Huvudvärken är inte lika hemsk just nu men tandköttet gör fortfarande svin ont eftersom tänderna inte kommit upp en :/ aj aj, stackars Novah som jämt har tänder som ploppar upp :( Kanske jag som är löjlig men jag tycker fan det gör svin ont men det är nog också väldigt individuellt.

Fler än jag som tycker det gör jätte ont?



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vill du vara med i Dagens blogg? Anmäl dig här http://climax.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment ! Vinnaren utses redan ikväll!



Ha det bra! :)

2012-04-12 @ 14:20:20
URL: http://climax.blogg.se/
Postat av: M

Jag har också haft problem med visdomständer. Det låter som om vi har haft samma problem.



Ofta är problemet att tandköttet blir infekterat av matrester som fastnar i den "ficka" som bildas där när tänderna kommer upp. Om detta är problemet du har kan jag rekommendera Cordosyl munhålegel varmt. Den borstas på efter den vanliga tandborstningen på det utsatta området och hämmar bakterier att frodas och förhindrar därmed att den eventuella infektionen blir värre. Den har en milt bedövande verkan också, en klen tröst, men skönt i alla fall.



Hoppas det går över!

2012-04-13 @ 02:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se